Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

środa, 15 października 2014

15 Października :(

Dziś Dzień Dziecka Ukochanego (Utraconego)
Dla nas minęło
20 miesięcy
Ponad 86 tygodni
607 dni
14567 i pół godziny
Od śmierci Naszej Wyczekanej Córeczki
Ból i tęsknota towarzyszy nam każdego dnia. Czasami jest lepiej, a czasami uderza ze zdwojoną siłą. Już zawsze będzie nam towarzyszyć. Mimo naszej Miłości nie udało się Ciebie ocalić córeczko.
Od dnia Twojej śmierci nie było sekundy bym o Tobie nie myślała. Zaraz ubiorę Twoją siostrzyczkę i jedziemy do Ciebie Kochana.
Wiem, że dziś macie bal w Niebie. Będziecie szaleć z Szymonkiem, Antosiem, Szymciem, Wikusią, Anastazją, Kropkiem, Lulu, Pawełkiem, Zuzią, Polą, Franiem, Lenkami, Julciami, Dominisiem, Jesicą, Zizu, Liamem, Igorkiem, Wiktorią, Pysią, Tymusiem, Oliwką, Nadusią, Weroniką, Nicolą, Mayą, Levinkiem, Emanuelkiem, Michałkiem, Alankiem, Januszkiem, Kaspiankiem, Przemusiem, Sarunią, Amelcią i całą Aniołkową Bandą.
Niestety Nasza Banda jest taka duża, że można by wymieniać bardzo bardzo długo. Ogrom tego nieszczęścia przeraża :(



Boże czy ja tak dużo wymagam?
Czy ja tak dużo żądam?
O tak wiele proszę?
Przecież ja chce mieć tylko zdrowe dzieci.
Czy to tak dużo?
Czy mało Ci jeszcze mego nieszczęścia?
Zabrałeś mi jedną radość.
Iskierkę naszą wyczekaną.
Za nic miałeś moje łzy
Za nic mój szloch
Byłeś głuchy na moje błagania
Na moją modlitwę
Na prośbę byś jej nie zabierał.
Teraz znów nas doświadczasz.
Dlaczego?
Czy ja jestem takim złym człowiekiem?
Przecież nikogo nie zabiłam, nie okradłam.
Żyję zwyczajnie.
Czemu mnie tak doświadczasz?
Czemu uderzasz w czuły punkt?
Co Ci zrobiły moje dzieci?
Co Ci zrobiła nasza Calineczka?
Dlaczego Isia?
Dlaczego teraz Malisia musi cierpieć?
Przecież jest taką kochaną pociechą.
Jest tak bardzo kochana.
Gdzie Twoje sumienie?
Dlaczego?

1 komentarz: