Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

poniedziałek, 15 lutego 2016

Trzecie urodzinki Isabellki

Boże, zabierając mi córcię , straciłam nie tylko noworodka
Straciłam niemowlaka, który próbuje raczkować
Straciłam jej pierwsze kroki
Straciłam możliwość uslyszenia jej pierwszych słów
Stracilam dwulatke biegajaca po domu na boso
Straciłam trzylatke zadawajaca milion pytań
Straciłam pierwsze jazdy na rowerze mojej czterolatki
Straciłam pierwszy dzien w szkole Isabellki
Straciłam odrabianie z nią lekcji
Straciłam radość z pierwszej piątki w szkole
Straciłam jej łzy z pierwszych niepowodzeń
Straciłam nastolatke która zaczyna się buntować i malować
Straciłam wspólne nasze wyjścia na zakupy czy do kina
Straciłam młodą panienke umawiajaca się na randki,
Straciłam kobiete, którą mój mąż, a jej tatuś, poprowadził by dumnie do ołtarza w sukni którą wcześniej byśmy razem wybrały
Straciłam możliwość zobaczenia jej radości w oczach gdy powiedziała by "tak" przed ołtarzem
Straciłam dziewięć miesięcy jej ciąży i możliwość zobaczenia wnusia
Straciłam chwilę podczas ktorych piłybyśmy kawę rozmawiając o życiu codziennym
Straciłam dojrzałą kobietę która by do mnie dzwoniła
Straciłam możliwość godzenia się po kłótniach, których by się nie uniknęło
Straciłam naszą wspólną przyszłość 1095 dni temu ... :(


Powiązane linki :Od początku ...
                            Od początku cd
                            Pierwsze urodziny Isi 
                            Drugie urodzinki Isabellki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz