Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

niedziela, 15 lutego 2015

Drugie Urodzinki Isabellki (*)

Moje łzy, tęsknoty łzy spływają po mym licu
 Tak wyglądają noce od dwóch lat w mym życiu.
 Każda łza bólem i miłością do Ciebie nasączona
 Nadziejo Ty nasza Wielka niespełniona.
 Moje serce rozpadło się i bliznami poorane
 Od dwóch lat te kawałki jak puzzle są składane,
 Ale jednego kawałeczka układanki nie ma
 I choć zrobiłabym wszystko, odzyskać się go nie da.
 Więc moje serce wciąż łka, wciąż łka
 Gdzie jesteś dziecino Moja?
 Bóg Cię Isiu zabrał do Siebie
 I Świętą uczynił tam w Niebie.
 A nas pustka i rozpacz przytłacza
 I cień żałoby zewsząd otacza.


 Córeczko to kolejny list do Ciebie od Mamusi :(
 Dziś o 21.30 minie dwa lata jak zrodziłam Cię dla Nieba.
 Tęsknimy i Kochamy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz