Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

piątek, 22 listopada 2013

Kolejne Aniołki są w niebie... ;(

Ostatnio mam jakiś dziwny okres:( boję się strasznie o moje maleństwo noszone pod serduszkiem. W ciągu tygodnia, na forum dowiedziałam się o kilku mamach które w ostatnich dniach straciły swoje fasolki-kolejne Aniołki. Dziwne to życie, jeszcze bardziej powoduje, że jestem przerażona, w głowie narasta pytanie czy będę następna?, czy będę miała już drugiego Aniołka? Jeszcze w ostatnim czasie mam tak dużo stresu w domu :( Nie mogę się doczekać wtorku, wtedy na ekranie USG zobaczę moją córeczkę i może się troszkę uspokoję. Choć znów wizyta u lekarza mnie martwi, gdyż od kilku dni odczuwam te moje przeklęte kamienie w pęcherzyku. Często mam ataki bólu i  nie wiem jak długo jeszcze wytrzymam :(
http://www.youtube.com/watch?v=9LknI49FnqM 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz