Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

czwartek, 14 listopada 2013

Jakiś wstęp by się przydał...

Od zawsze wiedziałam, że życie nie rozpieszcza. Od dziecka dostawałam jakiegoś kopa od życia. Nigdy jednak nie myślałam, że aż tak bardzo mnie zrani 15.02.2013r. Tego dnia stałam się nie tylko mamą ziemską dwójki cudownych dzieci Julii i Sebastiana, ale również mamą Aniołkową naszej upragnionej córeczki Isabellki. Pamiętnik pisałam jeszcze jako dziecko z tego też wzięła się myśl, żeby zacząć pisać boga. Będą to moje wspomnienia, przemyślenia jak również sprawy i życie codzienne. Mam teraz dużo czasu, gdyż spodziewam się córeczki i siedzę w domu. Także zaczynajmy....

Wszystkie wiersze zamieszczone w blogu są mojego autorstwa. Od początku do końca zostały stworzone w moim sercu...


Powiązane linki:

 http://pamietnikiwspomnienia.blogspot.com/2013/11/moja-za-wczesnie-wydarta-z-mego-ona.html
 http://pamietnikiwspomnienia.blogspot.com/2013/11/isabella.html

1 komentarz:

  1. Kinia przytulam Cię,dla Aniołeczka,pięknej księżniczki {*}{*}{*}
    Mama Aniołeczka Natalki

    OdpowiedzUsuń