Pamiętnik, myśli i wspomnienia...

Pamiętnik, myśli i wspomnienia...
Z miłości zrodzona
Miłością pozostaniesz...

niedziela, 15 października 2017

Kolejny 15 październik ....

Dziś 15 października...
Kolejny DDU
Piąty DDU.
DDU - Dzień Dziecka Utraconego ( ja wolę Ukochanego)....
Jak można żyć po stracie?
Można, ale nic nie jest już normalne...
Można, ale nie jest się już nigdy do końca szczęśliwym...
Można, ale mimo czasu nadal boli...
Można, ale choć ma się inne dzieci, zawsze brakuje tej jednej osóbki...

Dla mnie dziś jest wyjątkowo ciężki dzień, pierwszy raz od pięciu lat nie jestem u mojej Księżniczki. Niestety los zdecydował, że w ten dzień będę z jej siostrą, ponad 300 km od domku mojej Isi.
Mimo tych kilometrów, tęczowa siostra Isabellki , Malika , wysłała jej dziś balonika <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz